Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, February 22, 2009

Apa Sudah Jadik?

Debutant : Arsenal's Arshavin also firing blank in his debut with Gunners.


Seperti yang kita telah maklum, mid-week ni kan ada UEFA CL matches, jadi secara rutinnya takpayah-lah nak harapkan high-scoring-goal match untuk aksi di liga-liga domestik, khasnya daripada team-team powerhouse.

Ok, Chelsea menang tipis 1-0! Arsenal hampir sesak nafas dek buntu menjaringkan gol dan dipaksa seri 0-0 di Emirates! Late-kickoff semalam, pendahulu BPL, Man United juga menang dengan jaringan tipis 2-1 tika melayan kunjungan Blackburn.

Di Spanish Primera Liga, pendahulu Barca tewas kepada seteru setempat Espanyol, 1-2! Sedangkan Espanyol sedang bergelut di dasar liga, walhal Barca kelihatan seolah-olah sedang selesa di persada liga.

Di Bundesliga Jerman, kelab Bayern Munich yang dibimbing oleh Jurgen Klinsmann yang dibarisi oleh bintang-bintang, tidak mampu mengelak daripada menanggung kekalahan apabila tewas 1-2 kepada FC Cologne.

Jadi, kepada Fantasy Manager khasnya kepada Boss² di Liga Super Doopers, jangan begitu kuciwa dan khuatir kalau team anda merosot untuk minggu ini! Kerna, minggu depan ada "double game week"!

Seperti biasa, double game week ni ialah : Lubuk Points! Hahaha!!!

No comments: